🔴 Online vysílání 6 kroků, jak vybudovat značku, která prodává. Přihlásit zdarma →

BLOG

Branding copywriting

Recept na zázraky

Proměnit vodu ve víno je vyšší dívčí, když se to ale povede, mluví se o tom ještě za tisíce let (no dobře, tak desítky, maximálně stovky, ale to pro vaše podnikání bohatě stačí). Inspirovat lidi natolik, že vaši vizi přijmou za svou, je vrcholná meta marketingu. Homerun. Přibude vám totiž spousta “obchodníků”, kteří budou kopat za váš tým (a produkty a služby). O brand se snaží všichni, ale nemá ho každý. Není totiž zadarmo. Nestačí do něj investovat pouze peníze, ale spoustu času a trpělivosti.

Branding je o hloubce a copywriter jej nedělá sám. Potřebuje na to spoustu dalších lidí; grafika, experta na sociální sítě, analytika. Brand není pouze o tom, jak vypadá vaše homepage a logo, je o všem, co děláte a jak to děláte. Od claimu, kterým komunikujete vaši vizi na tom největším banneru, jaký se vešel na fotbalový stadion, po denní rutinu posledního pracovníka ve vaší firmě. Brand není jen vaše reklama, jste to vy samotní.

Stvoření značky

  1. Budiž světlo – Nejdříve se seznámíme s trhem, na kterým působíte, s vaším firmou i lidmi v ní. Zjistíme, v čem tkví gró vašeho podnikání, v čem jste jedineční (USP), jaké jsou vaše cíle a především hodnoty, mise a vize. Pokud poslední tři zmíněné body nemáte, nezoufejte. Pomůžeme vám najít.
  2. Budiž klenba – Hodnoty, misi a vize zabalíme do úderného claimu a spolu s vaším příběhem vyneseme ven na světlo. Vaše firma musí v zákaznících vyvolávat emoce, jinak se nikdy nestane brandem. Spolu s expertem na sociální sítě najdeme váš jedinečný jazyk, kterým se odlišíte od konkurence. Pokud je to třeba, grafik vytvoří celý nový facelift. Vše zarámujeme do brandové strategie a konkrétních reklamních kampaní.
  3. Budiž brand – Je na čase vaši zprávu a image krok po kroku doručit lidem. Pokud došlo k velkým změnám (třeba nové logo), jdeme na to zlehka ať vaše dosavadní zákazníky nevyděsíme. Spouštíme tomu uzpůsobenou reklamní reklamní kampaň a zapouštíme kořeny nového brandu. Zároveň měříme výsledky, zjišťujeme zpětnou vazbu a podle toho kormidlujeme případné další změny. Držíme nad celým procesem a vývojem ochranou ruku. Amen.

Sdílejte článek:

Facebook
LinkedIn

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Sdílejte článek:

Blog

Další články